Verlengde schooldag

Op de Notenkraker is er een wisselend aanbod van naschoolse activiteiten, vallend onder de naam ‘de verlengde schooldag’. Het doel van deze lessen is dat leerlingen extra leren tijdens de naschoolse activiteiten. Deze lessen gaan in op het verdiepen en verbreden van het activiteiten aanbod voor leerlingen. Deze activiteiten worden gratis aangeboden en iedere periode zijn er weer nieuwe activiteiten. Van Science lab tot legolessen, van schilderen tot toneel, van tijdschriften maken tot Engels les.

Naschoolse sporten

De Notenkraker vindt sporten en bewegen belangrijk en is daarom trots dat we een uitgebreid programma aan naschoolse sporten kunnen bieden. Gedurende 3 periodes zijn er van maandag tot en met donderdag diverse sporten waar de kinderen zich voor in kunnen schrijven. De sporten worden kosteloos aangeboden vanuit school. Via social schools en de weekmail wordt u hierover geïnformeerd. Per periode kunt u uw zoon/dochter inschrijven voor één of meerdere van de naschoolse sporten. Iedere periode zijn er nieuwe sporten.