gro-up: meer groeikansen voor meer kinderen

gro-up (voorheen SWK Groep voor u beter bekend als Triodus) biedt kinderopvang, onderwijs, jeugdhulp, buurtwerk, kraamzorg en alles daar tussenin. Met meer dan 300 locaties, ruim 3000 medewerkers en duizenden partners zet gro-up zich elke dag in voor meer groeikansen voor kinderen van alle leeftijden. Samen met gezin, buurt en alle betrokken partners. ‘gro-up’ is hét aanspreekpunt voor ouders, verzorgers, kinderen, jongeren, buurtbewoners, gemeentes en andere hulpverlenende instanties.

Buitenschoolse opvang Het Kuikennest
Tussen thuis en school is er bij ons van alles te doen en te beleven.
Kom spelen, ontdekken en groeien in onze vrolijke, vertrouwde kinderopvang en BSO. gro-up is je veilige vangnet en stoere trampoline tegelijk. We laten kinderen opveren, verder kijken en verder komen. Wat zie je, wat kun je, waar heb je zin in, wat zijn je talenten? Hier kun je spelen, beleven en ontdekken. Hier haal je het mooiste uit jezelf.

gro-up – groei je mee?